Disebabkan Ingin Mengambil Gambar Bersama Anjing, Gadis Ini Dibaham Sehingga Dapat 40 Jahitan!

72

Aduh, memang mengerikan betul bila mimin tengok kejadian macam ni! Kesian budak perempuan tu weh kena baham dengan haiwan peliharaan dia sendiri. Cuba korang tengok gambar dekat bawah ni.

Teruk kan? Budak perempuan yang dikenali sebagai @LaruSanson atau Lara di Twitter mendapat 40 jahitan di bahagian muka disebabkan anjingnya membaham ketika mengambil gambar.  tak tahulah anjing tu sebenarnya nak tunjuk sayang atau marah dengan tuan dia.

Agak-agak lepas kejadian tu apa jadi ya dekat anjing tu? Teruk juga muka budak perempuan tu, tak pasal-pasal dah ada parut dekat muka. Kalau korang nak tahu tweet tu telah mendapat 75.2k retweets dan 355k likes tau di Twitter.

Sumber: @LaruSanson

 
Baca juga:   Ratu Elizabeth restu... Putera Harry, Meghan akan lalui tempoh peralihan antara Kanada dan Britain